torstai 29. maaliskuuta 2012

Sorry for party rocking...

Rispectit taaville tästä kuvasta.


Parit aika hämmentävät kuvat viime viikonlopulta. Toi ylin kuva on siis sieltä Hedin ja Nooran synttäri pippaloista Fast Motorssilta. Oli tosi jees ilta silloin kyllä. Musta tuntuu et toi shortsi/sukkahousu/toppi/ohut paita systeemi ei oikein toiminu ku yöllä alko sataakki just sopivasti räntää taivaalta ja käveltiin kotiin. No onneks ei ollu pitkä matka. Paitsi meille tuli pari yö vierailijaa jotka häiritsi mun unta ja rokkarille morsian tv hetkeä. No onneks aamulla mua oottiki gurmee aamupala.
Huomanna mulle tapahtuu 3 tosi kivaa juttua: työssäoppiminen loppuu, himos viikonloppu ja Liisi tulee kotiin. On tän 6 viikon jälkee taas ihana vaihtaa kuulumisii kaikkien kans. Alkaahan mulla teitä kaikkia ollakki hirmu ikävä <3
Vietetään siis Vertin ja sen porukoiden kanssa vklp siellä. Pääsen vielä kerran laskemaa tänä vuonna enne ku noi lumet sulaa.
Oli se aikamoista tuskaa se 2kk mutta en malta oottaa mun tuliais vuorta. Ainenkin oletan että siis saan niitä.
Joten musta tuntuu etttei musta kuulu pariin päivään mitään joten hyvää loppu viikkoa kaikille !

2 kommenttia: