perjantai 9. maaliskuuta 2012

Mikälie

Nonii tulin nyt jakamaa teille nää mun ostokset. Oon toosiii ilonen näistä. Nyt kuvien pariin :

Tommonen violetti Neffin pipo. Ostin ton rinteen alla olevasta kaupasta, mut en kyllä tiiä onko sillä mitään nimeä. Siitä kaupasta vilahti kuva viime postauksessa. Näyttää hieman hassun väriseltä tässä kuvassa mut violetti se silti on. :-) I love it !
Pinkkioranssi tai jokun värinen huppari. Toi on ihanan tuntunen päällä ja päätin kerranki ostaa jotain värikästä ! Stadiumista.
Tätä ihanuutta oon oottanu yli vuoden mut ikinä ei oo ollu rahaa ostaa. Vihdoin !! Stadiumista.
Lompakko Rip Curlilta.
Tuun postailee varmaanki vielä illalla tai huomenna koska mulla on jaettavana teille pari muuta ostosta mitkä oon ostanu matkan jälkee. Hyvää perjantai iltaa teille kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti