tiistai 3. huhtikuuta 2012

Hairy.


Siinä on parit kampaukset mitä ollaan koulussa tehty. Parit noista on tehty oman mielen mukaan ja sen kyllä huomaa.:-D Nuo ylimmät kuvat juliasta onnistu ihan hyvin. Vai mitä tykkäätte? Huomaan kehittyneeni täs kahes päiväs jo paljon noissa kampauksissa. Pakkohan se on ku on päiväs 8 tuntii kampauksii. On kyllä tullu äitiä ikävä noilla tunneilla. On vieläki ihan pöhnänen olo noitten lakkahöyryjen jälkee.
Silti tykkään kampauksista tosi paljon. Nuo on ensimmäisiä kunnon kampauksia mitä oon ikinä tehny.
Tänään oon vaan lagannu himassa syöden, televisiota tuijottaen ja koneella lagaten. On kyllä välillä ihan jees olla ihan omassa rauhassa eikä oo kiire mihinkään.
Tossa reilun tunnin kuluttua menen Vertille ku se pääsee töistä.
Mulla on ihan hirmusesti kuvia jaettavana teille. No mutta see you soon.

8 kommenttia:

  1. kun kampauksista kerran tykkäät ni voit mulle ylppäripäivänä ihanan kampauksen sen lakin kaveriks tehä. syrämellä, minä.

    VastaaPoista
  2. onks sun äiti kampaaja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ole vaikkakin on ollu kova laittamaan mun hiuksia varsinkin kun olin pieni. :-)

      Poista
  3. aivan mielettömiä kampauksia! C:

    -alvar

    VastaaPoista