sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Every little beat within my heart, is still beating for us.




Tuossa vähän ensimakua niistä kesän lemppari shortseista. Veikkaan et moni on noita ginan sivuilta viimeistää kattellu. Ihanat.

Tommossia tuli sitten reissun jälkeen osteltua. Parit ginan perus topit ja paita. Oon tykästyny tohon lumenen ''kulmat ojennukseen'' vahaan ihan kybällä. Oon aamusin niin laiska etten jaksa väsäillä nassuuni mitää ihmeempiä ni toi on niiin nopee ja tosi helppo käyttää. Ostin uuden ripsarin koska luulin, että edeltäjänsä jäi laivan pöydälle mut löytyki vertin laukusta. Mietin hetken että mitäköhä se sielä teki mut joo... Ja se oli aika lopussaki joten toi uus oli ihan hyvä ostaakki. On hyvä ripsari kyllä.
Oon miettinny ripsien pidennyksii. Jos kesäks hankkis ne ni olis niin helppo ku ei tarvis tehä mitää. Onko teil mitää kokemuksia? Oon kuullu parit kauhu kertomuksetki mut antaa tulla palautetta ja mistä kantsis semmosset hankkia.
Mietin välillä että ootteko lukijat hengissä kun teistä ei kuulu mitään. :-D
Mut nyt alan kattoo tölsöö ja pakko hakee jotain syömistä. Oon kuullu ettei yö syömistä kanstsis harrastaa. Pah, sanon minä.
Pakko viel ilmottaa kaikille : JEE Liisi tulee kohta kotia <3

2 kommenttia: