torstai 15. maaliskuuta 2012

Sä näytät upeelta kai sä muistit mun kellukkeet.


Pakko myöntää ettei mulla ollu mitää ihmeempää asiaa, mut aattelin tulla piipahtaa. Mulla on huomenna ihan unelma päivä töissä ku työpäivän pituus onki 10-13. Uuu jee.
Katottii vertin kans se uusin twilight ja mie vollotin. Kuinka yllättävää sinäänsä. Itken leffojen aikana aivan järkyttävästi. Uusimmas Potteris itkin 3 kertaa ja näin jälkeepäi mietitttynä miks ihmeessä. :-D Nolo. Nyt alan seuraa tota Amerikan Idolii ku vuorossa on seuraavana mun lemppari Phillip Phillips. Nam.
Aini, huomiseks on kerrankin sunnitelmia ainenki nyt vielä näyttää siltä. Peukut pystyy etten istu taas koko viikonloppua perse homeessa neljän seinän sisällä. Btw Juno on ihana.

Pakollinen lisäys: !!!15 PÄIVÄÄ NIIN LIISI TULEE LUOKSENI!!! AH TÄTÄ ONNEA.

4 kommenttia:

  1. se on 'näytät upeelta ja sä muistit mun kellukkeet' koska siinä viitataan naisen tisseihin :)

    VastaaPoista
  2. mitäs on suunnitteilla viikonlopulle?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh oltiiin perjantaina Ändillä ja sitte loppu vklp meniki palautuessa siitä. (:

      Poista