perjantai 17. elokuuta 2012

Uudet hiukset


Tuossa noin on minun uudesta tukasta kuvaa. Ei mitää ihmeempiä tehty ku laitettii pari astetta tummempi väri tyveen ja kirkastettii tota latvaa ja pituuksii. Oli jo sen verra tyvikasvua että oli jo korkee aika värjätä tää. Tykkään liukuvärjätystä tukasta mutten ala kumminkaan vaalentamaan omaa latvaa koska musta tuntuu että mulla lyhenis hiukset ihan törkeesti koska tää mun latva ei oo mitenkää tervees kunnossa. Ja olen todennut moneen kertaan että mulle ei todella sovi blondit yhtään, että ehkä tyydyn tähän !
Kohta mulle tulee kiire ku pitäs valmistautua iltaa varten mutta mun pitää siivota, käyä kaupoilla, käyä suihkussa ja laittautua.. Huhhu mitenköhän kerkeen. No mulla on koko yö aikaa :-) Tänää yritän nauttia illastani mahdollisimman paljon vaikkakin se voi olla työn takana mutta pitäkää työ hauska ilta !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti