tiistai 7. elokuuta 2012

Rakkaus on sokee, vihanen on kuuro. Myöhästä on katuu citromaksii aamupuuros.Aamukahvi tärinää, eikä silti läpi nää. Koska valkoset valheet on aina helppo värittää.


Heippa te ihanat ! Kiitos että jaksatte tätä ei niin säännöillistä postailua.. Juuri nyt tässä sylissäni on se kauan odotettu uusi läppäri. Ai tätä onnea. Voin vihdoin  sanoa byebye tälle vanhalle antiikkiselle kapistukselle.
Mulla alkoi eilen autokoulu ja se on juuri niin ''kivaa'' niinkuin kaikki on sanonut. 2 puoli tuntia pelkkää paikallaan istumista ja kuuntelemista. Ei sovi mulle yhtään. Aloitin tän autokoulun vähän myöhässä mutta musta riippumattomista syistä ja kohtahan sinne pitäis taas olla taas menossa.
Kohta se kauan odotettu täysi ikäisyyskin on tässä näin. Enään 9 päivää ja sitte se on siinä. En tiiä onko se sitte niin ihmeellistä, mutta sittenhäns en näkee.
Ja se koulukin alkaa taas.. Inspis on jossain kateissa ja stressaa jo nytte se ens vuoden hommien määrä. Onneksi mulla on Janina piristämässä mun päiviä sielä.

Musta on ihan uskomatonta miten tän kesän aikana on tapahtunu niin paljon vaikka en ole tehnyt paljoakaan minkään eteen. Oon niin kiitollinen parin viikon aikana tapahtuneesta asiasta etten osaa ees sanoin sitä kuvailla. Vaikkakin en ole ollut kuin Summer upissa ja Mäntyharjussa niin silti voin sanoa että tässä kesässä on ollut sitä jotain. Musta tuntuu että tää kesä tulee olemaan viimeinen kunnon kesä ja se harmittaa. Haluisin olla ikuisesti nuori ettei tarvis miettiä maailman isoja asioita niin paljoa.
En tiedä missä olen ensi vuoden jälkeen mutta musta tuntuu että kyllä se mulle tehty paikka löytyy. Mulla on jo pieniä suunnitelmia joita en uskalla kunnolla sanoa ääneen mutta toivon että jokin niistä tulee toteen. Hirmu epäselviä nää mun selitykset ! :-D

Nauttikaa viimeisistä loma päivistä jos niitä on vielä jäljellä.

4 kommenttia: