tiistai 8. tammikuuta 2013

2012


Mun oli pakko tehdä tällänen kollaasi mun vuodesta 2012. Jouduin supistamaa tätä ''hieman'', koska mulla on ollut ehkä tapahtumarikkain vuosi ikinä hyvässä, että pahassa. Mutta ainakin tää on tuntunut elämältä. Näitä kuvia olis ollu luvattoman paljon, joten yritin karsia ylimäääräiset ja tehdä näistä kaikkein merkitsevimmistä postaus. Mä todella toivon, että vuosi 2013 tuo tulessaan hieman tasaisempaa menoa ja ikimuistoisia hetkiä.
Mulle on tapahtunut niin paljon vain yhden vuoden aikana ja asiat on välillä kääntyneet aivan päälaelleen, mutta ainakin mitä mä oon oppinu tästä kuluneesta vuodesta on se, että kaikki tulee olemaan loppujen lopuksi hyvin. Jotkut hetket on tuntuneet maailmanlopulle, mutta jos osaa toimia oikein niin on turha murehtia.
Kiitos vuosi 2012, mutta sun aika meni jo.

3 kommenttia:

  1. http://inthelandofdreams-anni.blogspot.fi/2012/09/pisteesee-mis-ei-oo-enaa-mitaa.html#comment-form
    onko sulla tuossa tekoräpsyt? ootko mistä hommannu :)

    VastaaPoista
  2. Johanna : Kiitos paljon :)
    Anonyymi: noi on grimas nimisen firman ripset :) nuo ostin messuilta tai sitten, kun meille tuli koululle kouluttaja pitämään koulutusta heidän meikeistään, niin silloin tilasin myös tuommoiset.

    VastaaPoista