perjantai 28. syyskuuta 2012

Oon vaan niin arka, enkä päästäny irti varotuksist huolimatta



Vihdoin se viikonloppu on täällä taas !! Mulla on ollu taas ihan kura viikko koulussa vaikkei se koulusta johdukkaan, mutta nyt on vklp eikä tänää mikään harmita tai ei anneta ! Tai no joo okei toi ilma mut onneks ei kauaa tarvi tänää pihalla oleilla. Ainoastaan sen verran että lähen tekemää iskälle jotain pihahommia ja siitä saan rahaa tätä päivää varten. 
Illemmalla käyn Hanna murusella ja sitten suuntaan nokan kohti voikkaata jos vaan kerkeän ja sitten lähetäänkin taas Amarillon auringon alle. Toivottavasti ilta menis hyvin ja säästyisin turhalta päänvaivalta mut jännä nähä. Pitäs jossain vaiheessa nähä Liisiäkin ja Iidaa mutta saa nähä miten repeän joka paikkaan. 
Tossa ylempänä näkyvissä kuvissa on mun rakkaus neule minkä ostin pari viikkoa sitten (muistaakseni?) Carlingsista ja toi on aaivan ihana. 
Pitäs alkaa kattelee talvi kenkiä ja takkia jotka pitäs sit lämpösenä.. Mulla on vaa se ongelma että noi talvikengät ei oo ikinä tarpeeks lämpösiä mulle joten ostan jotkut avaruus töppöset seuraavaks ! No ei mut pitäs mennä kattelee kauppoi ihan ajatuksen kanssa. Carlingsissa oli kyl kivoja takkeja joten saa nähä jos sitä vaikka sieltä nappais yhen ihanuuden mukaansa.
Nyt keitän kahvit ja alan valmistautua töiden tekoon !

2 kommenttia: