keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Katon sua kauan ja hartaasti, jos vaan haluat jään mä tähän varmasti.

Iida anto mulle tommossen ihanan paidan ja tää on rakkautta.

Tuossa on parin päivän kuvat mitä oon yrittäny räpsiä ja tossa ylempänä on kuvia meijän koulu päivästä. Aivan mahotonta menoa !
Tänää siis tehtiin koulussa kampauksia teemana Nordic Desing ja voin kertoa ettei mulla tullu minkään näköstä inspiraatiota ja sen kyllä huomaa. Oon aina vihreenä kateudesta ku kattelee muitten tekemiä kampauksia ja sitte kattoo omaa karvakasaansa niin ei hymyilytä.
Mulla olis tarkotuksena tänään olla Nooran ja Hannan kanssa tänään ja viettää tyttöjen aikaa ja ehkä illalla nähä yhtä kivaa kans. Tuossa on kyllä kaks naista jotka saa mun pään kevenee heti ku niille puhuu ja voin kertoa että se on nyt tarpeen.
Onneks kohta on jo perjantai !

2 kommenttia: