lauantai 22. syyskuuta 2012

Mä en tiedä, mut se sopii mulle.



Huhhuh että semmonen ilta. Oli kyllä hauskaa vaikka vähän meno takkuskin jostain pienistä syistä, mutta onneks mulla on maailman parhaimmat ihmiset tässä. Viikon kestänyt kesto vitutuskin hävis, kun sai asiat järjestyksee ja vähän ees asioista selvää ja voin sanoa että tästä mä nautin ja se ikävänkin hävis, ainakin hetkeksi. Kiitos.
Aamulla 6h unien jälkeen olo oli mitä loistavin. Uppouduin mun peiton sisälle ja lösähdin sohvalle potemaan  olojani. Noh onneksi Liisi osas neuvoa että mikä vois siihen auttaa ja nyt olo on jo normaalisoitunu !
Tänään pyörin siellä ja täällä nähden niitä mun parhauksia. Pidän peukut pystyssä koko ajan että asiat menis näin hyvin jatkossakin.
Tänään olis kyllä Kuningasidea Encoressa.. Hmm... No ehkä tänään otetaan iisisti.

2 kommenttia: