keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Elämäni kevät kuin sulaa hulluutta.


Eikös olekki kivat? Nii minustaki. Kiitos Oonalle vielä että jako tehä miulle tämmösset vaikka valitinki huonoa oloa. <3 En tajuu ku aina jos joku muu viilaa mun kynsii mulle tulee huono olo? Oon outo... No ei vaineskaa, huonoo tuuria se on kai. Mut mie tykkään näistä ihan älyttömästi.
Tarkotushan ei ollu tehä selkeetä rajaa tosta kimalle osiosta vaan enemmänki semmonen liukuvärjätty. Oon kyllä joutunu opettelee tän koneella kirjottamisen ja puhelimenki, kosketus näytöllä tai ihan normi näppäimilläki. Ja lisää haastetta ku päivitin puhelimen ja nyt se on ku uus ja ku just oppi sen edellisen käyttöjärjestelmän.
Nyt meen nukkumaa, alkaa olla pää ihan järkyttävän kipee. Seuraavaks postailen niistä vertin synttäreistä. Ja antakaa mulle anteeks jos tää on täynä kirjotusvirheitä. :-D

8 kommenttia:

  1. Sillon kun menit pakan pääsykokeisii, minne menit ihan ekaksi? =D menittekö auditorioon vai minne ? Oliko helpot pääsykokeet ja paljon sun keskiarvo oli tuolloin=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ömm taisin mennä sinne auditorion ovie etee istumaa ja oottelin et tultii neuvomaa et minne pitää mennä ja mitä tehä. Sitte sieltä tultiikii kertomaa että auditorioon istumaa. Juu noh ehkä se matikka just hipo mun ymmärryksen tasoa siinä aineessa. Tavallaa oli. Kaikkein oudoimpia oli ne psykologia kokeet missä meit testattii et sovitasako alalle. Enite jännitti se psykologin kand kahdestaa juttelu. Menin paniikkii ja selitin koko ajan kaikesta mun elämää liittyvästä mitä ikinä tuliikiii mielee :-D oivoi.. Ka oli vissii 7.0 eli ei mikään hyvä mut noi pääsykoket vaikutti niin paljo.

      Poista