lauantai 14. tammikuuta 2012

Oma Sydän Huutaa

Aattelin ihlahduttaa teitä toisella postauksella koska tää mun meno Vertille venyy, koska äiti sai jonku käsittämättömän siivous hepulin ja nyt se on tuolla vaatehuoneessa heittelemäs tavaroita sinne ja tänne. Miks mul ei ikinä tuu tommosta siivous fiilistä?
Tän postauksen pointti oli se että mulla on valehtelmatta maailman paras poikaystävä. Oltiin tossa vähä aika sitte Kouvolan keskustassa Allun ja Roosan + kumppaneiden kans ja Roosa halus mennä Sokokselle. Ku päästii sisälle niin Vertti sano mulle näin: Sulla on tasan 5 min aikaa valita ihan mitä vaa täältä. Kirjaimellisesti ihan mitä vaa. Ja mähän jäin sitte änkyttämää siihen about 3 minuutiks ja Vertti joutu antaa mulle armonaikaa koska olin ihan jäässä tosta sen sanomisesta. Tuleeks teille ikinä semmonen olo jos joku ostaa teille jotain ihanaa ja sitte ku teillä ei ole mitään sille niin tulee hirmu vaivaantunu olo? Mulle ainenki.  Mutta siis tässä on nää mitä sain sitte. Oon so happy näistä. Plus sain viel semmossen GOSH:in kynsilakan mut en jaksannu alkaa kuvaamaa sitä.

Meikin pohjustusvoide GOSH
Luomiväri paletti GOSH
Valokynä GOSH








































4 kommenttia: