perjantai 27. tammikuuta 2012

I gotta feel the wind chill again before I get old


Hrr mite tuol ulkona onki noin kylmä? Tänää aamulla pakkasmittari näytti reiluu -15 pakkasta. Jos on 10 min pitempääki ni aivot jäätyy, oikeesti.
Ei mulla mitenkään imeempiä ollu, tulin kirjottelemaa ku päästii koulusta tos 11 jälkee ni nyt on ollu ihana vaan jumittaa kotona ilman mitää ylimääräst hösäystä. Ihana olla sohvalla peiton alla lämpösesti ja kattoo tölsöö.
Eilen olin Vertin kans niitte pihassa kokeilemassa lautaa ku sinne Åreen olis se lähtö.. En tiiä tosissaan miten tuun pärjäämää niis sielä olevis rinteis ku laskin viime talveen ekaa kertaa laudalla. Mut minut pelastaa se et oon laskenu 1lk asti suksilla joten en oo ehkä kumminkaa ihan toivoton tapaus. Enhän? Niin siis olin siinä Vertin pihassa monot kiinni laudassa ja vertti sitte hilas mut lumi kinosten päälle ja sitte päästi irti. Tietäähä siinä mite siinä tulee käymää : minä keskellä autotietä selällää huutamas. No onneks ei käyny mitää ihmeempiä. Nyt vklp oltais lähössä Valkealaa laskemaa ( Kiitos Vertin) joten en tiiä miten tuun selviimää tästä viikonlopusta hengissä. Ja ihana Liisi tulee tänää tänne ja sitte en nääkkää sitä 2kk....

2 kommenttia:

  1. hyihyi, löysin itseni tost yhest kuvast... =) -amppu

    VastaaPoista