maanantai 5. elokuuta 2013

Liian nuori nukkuun, liian vanha enää herään.

Hei kaikki ihanaiset ! Oon laiminlyöny tätä blogia aikalailla ja aivan liian pitkään, mutta täällä mä olen kirjottelemassa kuulumisia.
Mulla on ollut tapahtumarikkain kesä ikinä. Oon saanut elämääni uusia uskomattomia ihmisiä, olen meinannut menettää minulle rakkaita ihmisiä, mutta siltikin olen saanut kaiken mitä halusinkaan, tavallaan. Olen muuttunut ihmisenä, en tiedä itsekkään vielä mihin suuntaan, mutta aika näyttää mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan.
Kaikki asiat on aika sekaisin mun elämässä tällä hetkellä, pelkään tulevaa, mutta silti en malta odottaa.
Mulla on yks jymy iso juttu kehitteillä, joka tulee vaatimaan multa kanttia uskaltaa ja repästä, plus aika hitosti rahaa, mutta se voi olla just se asia mitä tarvitsen. Pitää vaan täälä saada asiat selviksi ja tietää, että kaikki on hyvin kaikilla täällä.
Nyt en vaan voi pysähtyä hetkeksikään, vaan mun pitää mennä ja tehdä koko ajan jotain.
Tuntea eläväni, keinolla millä hyvänsä. Koska ei elämä ole mitään ilman elämältä tuntumista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti