torstai 29. marraskuuta 2012

Syvemmälle kirjotusten unessa mä tipun, oon opetelllu paperil kestää kivun, mut en kestä nähdä sitä silmillä sun.



Hellööy ! Talvi näyttää tekevän kovasti tuloaan ja mulle iskee koko ajan vaaan suurempi matkakuume. Ei mua muuten ärsytä talvi, mutta se kylmyys ei oo ihan mun juttu kuitenkaan. Ainoa asia mitä talvessa ootan on se että pääsee laskettelemaan. Taino olis se kiva vaikka luistellakkin, mutta se ei onnistu multa. Kai sitä olis sitten saatava tukiopetusta siinä..
Huomenna mulla on kaks koetta koulussa ja tuntuu etten tule pääsemää kummastakaan läpi. Matikka on ollu mulle aina aine jota en tajua ja kuulin huhua ettei toi yh:n koekkaan ole helppo. Eli ankaraa pänttäämistä tiedossa.
Ja siis olihan mulla pientä ilmoitus luontoista asiaakin !! Sain nimittäin tänää ton ajoluvan, joten kouvola vapise meikäläinen on liikenteessä ! Saa nähä miten tolla vanhemmalla autolla ajelu sujuu, kun kumminkin ehti tottua hieman uudempaan autoon. Huomenna on kyllä lähdettävä juhlistamaan tätä kortillisuutta ! Ehkä jonkun viikonlopun voisin olla kuskina.. ehkä.
Toivottavasti tästä tulis kivempi viikonloppu, kun edellisestä vaikkakin perjantai alkoi loistavissa merkeissä ja oli melkein loppuun asti hyvä. Ikävöin vaan kovin paljon jo erästä, mutta onhan meillä kaikki maailman aika. Huhhui miten ihminen osaakin olla onnellinen toisesta ihmisestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti