sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Älä pelkää, ota se vastaan silmät auki, kokonaisvaltaisesti nauti.


Huhhui mikä viikonloppu. Perjantai meni sen verran vauhdikkaissa merkeissä, että onnistuin rikkomaan mun jalan ja kaikki rahat meni. Muutenkin oli sen verran vauhdikas perjantai etten tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Lauantai menikin rauhallisemmissa merkeissä, vaikkakin eksyttiin baariin, mutta tällä kertaa vain yksille. Loppu illasta mentiin tekemään ruokaa, kattomaan leffaa ja nautiskelemaan vaan yksinkertaisesti hyvästä seurasta. En tiiä mikä siinä on, mutta nukahan aina kesken leffan.. Onneks kyseessä oli elokuva josta osaan joka ikisen vuorosanan :-D Outoa ehkä..
Tänään olen ollut tekemässä opinnäytetyötä ja siivoillu omaa huonetta, koska vidoin saan tätäkii kaatopaikkaa laitettuu vähän uuteen uskoon ! Ja alkaa pikkuhiljaa tuolla hamassa tulevaisuudessa häämöttää se oikeasti oma koti, niin ajattelin heittää kaikkee turhaa pois. En malta oottaa että pääsisin jo omaan kotiin, mutta se edellyttää, että valmistun ensin jotta mulla olisi rahaa maksaa sitten töillä se mun eläminen. Tekisin todellakin mielummin töitä, kun olisin päivääkään koulussa. Muutenkin se vapaus on se mitä janoan tällä hetkellä eniten.
Voisin alkaa tästä hipsimään tuonne sängyn puolelle, koska huomenna on taas koulupäivä. En tiiä miten mun pää kestää tota koulua enempää, mutta pakko se on jaksaa se puoli vuotta. (enään..) Onneks joku jaksaa kannustaa aina silloin tällöin herkällä hetkellä.
Jännä nähä mitä tuleva viikko tuo taas tullessaan. Toivottavasti yhtä hyvää niiku viime aikoina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti