tiistai 2. lokakuuta 2012

Onneksi teitä ei olekkaa montaa, ihmistä tunnotonta. Saadaan jatkaa rauhassa tätäki touhua aivotonta.


Tänään oli kyllä oudoin koulupäivä vähän aikaan. Reilu tunti mussutettiin luokan kanssa opettajalle koulusta paskaa ja sitte meillä olis alkanu leikkauksen tunnit ja mulla ja parilla muulla meijän luokkalaisella oli hermot hieman kireellä,  mutta mun onneksi Anni pelasti mut tältä ja menin Annille meikkimalliksi. Mulle tehtiin gootti meikki ja lopuksi mun naamalle suihkutettiin vettä, että ne meikit alkais valumaan. Ja tää siis tehtiin tarkotuksella koska ideana oli, että auto ajais mun ohi ja pärskäyttäis vedet mun nassulle.. Oli hieman pokassa pitämistä kun katoin itteäni peilistä, varsinkin sen veden suihkuttamisen jälkeen. Loppu päivä tehtiin yritystoiminnan portfoliota ja lagailtiin.
Kohta lähen Annin kanssa kuvailemaan ja sitten on tarkotuksena nähä paria kivaa. Huomista odotellessa ! ;>

2 kommenttia: