tiistai 16. lokakuuta 2012

Mitä minä kuuseen kurkottaja huolin. Turhaan murheet paino mua jo ennen ku mä kuolin.


Ylempänä on parit tosi sekalaiset kuvat viime päivistä. Tänään en oo muutakun makoillu kipeänä kotona peiton alla sohvalla ja yrittäny vääntää tänne jotain tekstiä mutta ei ole oikein luonnistunut. Onneks Liisi, Iida ja Petter tuli piristämään mun päivää pikkusella yllätys visiitillä. Ihania ootte.
Huomenna sitte takasin koulun penkille vaikkei olo ole yhtään sen mukanen, että olis mitenkään fiksua mennä mutta onneks ei ole tiedossa muuta, kun istumista yritystoiminnan tunneilla joten ehkä se ei pahenna tätä oloa. Ja vielä yksi mukava pikku lisä on se että mennään vasta 12 kouluun joten saan vielä kunnon yöunet, vaikka kello näyttääkin jo yli 12.
Perjantaista on tulossa kiva päivä (kuhan tää flunssa antaa periks) koska aamusta lähdetää meidän osaston kanssa kohti helsinkiä iloveme tapahtumaan ja sitten illalla kattomaan Heikki Kuulaa, Lika-Akia ja Graciasta ! Ainiin pitäs mennä huomenna tekemään töitä ton perjantain takia, koska musta tuntuu että rahaa palaa..

9 kommenttia:

  1. Unohdit mainita miten ihanasti oon kohdellu sinua viimeaikoina!! :( puspus <3

    VastaaPoista
  2. Tääältä napsahtaa yks lukija lisää heti kun löydät sen gadgetin :))
    Tästä tuli meinaan yks mun lemppari blogi just äsken! (:
    Sikspä toivon että kurkkaisit myös mun blogin ja liittyisit lukijaks jos tykkäät(: tai jos et tykkää niinjätä vaikka kommentti mikä kaipaa parannusta :)

    http://hennankengissa.blogspot.fi/


    Ps sananvahvistis pooooois jos haluat jatkossa kommenttia (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana saada tälläisiä kommentteja !! kiitos paljon ja käyn katsomassa ;>

      Poista