tiistai 15. marraskuuta 2011

Lovely.

Noniii elikkäs nyt oon kuvannu teille ne mun ostokset sieltä lontoosta ja muualta. Oon kyl onnellinen täst sairaslomast ku saa hetken enenmmän aikaa itellee. Tänää oon leiponu mustikkamuffinssei :-) Oli kuulemma hyviä. Hihii. Mutta nyt ostosten pariin !
Tän ihanaisen flanellin ostin karisman cubuksesta. Oli muuten kivan olonen kauppa. Olin ihan liekeis ku pääsin sinne karismaa, harmi vaa ku en varannu hirveesti rahaa nii ostin vaa ton. Must oli kivaa vaihteluu noitte mustavalkosten,punamustien ja sinimustien flanellien tilalle. Nam, tykkään !
Nää söpöläiset ostin biancosta. Etin just tommossii suht pitkävartisii ruskeit kenkii ja sieltähän ne löyty. Noissa kengissä on hauskayksityiskohta: nimittäin koron keskellä on puusta tehty kaistale. Noi on aivan ihanat jalassa ja tosi lämpöset.
Tässä on tää mun elämää suurempi rakkaus. Ostin nämä sieltä Lontoon Topshopista. Olin katellu noita jo netistä vaik kuinka ja kauan, mutten millää raaskinnu tilata. Meinas tulla itku siellä ku käytii ekana päivänä niin noita ei ollu ku yhdet ja ne oli jotain jumbojätti kokoa. Sitte mentii viel yhtenä päivänä ja noita oli tullu lisää. Noi on kyl ens kesään varmasti lemppari shortsit. Noita ei voi kukaa vastustaa.
Tämänkii ostin sieltä Topshopista. Kattelin Lontoossa että joka puolella oli noita ja sitte toi iski mun silmää ja toihan lähti sitten mun matkaan. Tosissaan jos joku ei ymmärrä tosta kuvasta nii toi on kaulahuivi+huppu samassa.
Tämmösset legginssit ostin New Lookista. En ollu oikein varma että oliko kannattava ostos silloin mut nytten ku oon päässy käyttämää noita niin on pakko todeta, että noi on kyllä ihanat.

Multa jäi kuvaamatta pari juttua kun kamerasta loppu akku, mut luulen että huomiseksi saan ne kuvattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti