maanantai 14. maaliskuuta 2011

Sun pitää taas pystyy olla täällä vahvempi kuin eilen, sä oot frendies olkapää.

Tää päivä on sujunu jotenki ihmeellisen hyvin. Aika jännä... Mut joo siis asiaan: Torstaina käytiin Nooran kanssa vähän ostelemassa vaatteita ja löysin kahet chinot ja yhen perus mustan tuubi huivin. Ja sitten olin tossa perjantaina Brankkarilla kattomas Rap-In tapahtumaa ! Siel oli kyl meno kohallaa ja hauskaa oli ! Lauantaina laitettiin sitten auton nokka kohti helsinkiä ! Mentiin siis luokan kanssa Hair Open messuille ja siel iski semmonen ostoshysteria että kaikki rahat meni sitten sielä.. Se oli kyl unelma paikka ! Siel oli kynsilakkoi, harjoi, kampoi,värejä ja kaikkee mitä kampaaja voi tarvita uloskanto hintaa ! Itse ostin pinnejä,meikkisieniä,kynsilakkoja, kynsikimalteen, ison hiuslakan, semmosen viimeistely suihkeen, värikupin ja värisudin ! Niistä tulee kuvaa sitten vähän myöhemmin. Pyydän kovasti anteeksi et tää postailu on vähän tämmöstä hiljasta, mutta sitä latauspiuhaa ei siis vieläkään oo saapunu. Kuulemma se on hukkunu postissa. Eilen olin kattomassa jääkiekkoo ja loppu illasta olin sitte keskustassa chillailees Liisin ja kumppaneitten kanssa. Sain kokeilla Liisin jump-suittii ja ihastuin. Mun on aivan pakko saada semmonen. Must vaan tuntuu ettei äiti himusesti arvosta tätä mun ideaa mut saa nähä. Tänään olen siis vain ollut tässä Nooralla taas vaihteeks mut on ihana ku ei oo kiire mihinkää. Mutta meikäläinen lähtee tekee jotain rakentavaa.


Vero Moda about 25e
Gina Tricot 9,95e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti