torstai 17. maaliskuuta 2011

It's like I've spent forever searching, Now I know that it was worth it, With you it feels like I am finally home.

Heippa kaikki ! Ajattelin täs postata koulust tämmössen pika postauksen ku sattu pieni vahinko eikä päästy tunnille.. Venähti vähä toi ruokatauko :-D Toinen kerta jo tänää. Mutta tosiaan eilen olin Valkealas Roosalla ja Valkkiksella ja oli tosi tosi mukavaa. Kerrankii on nyt viikonlopuks jotain suunnitelmii ja toivon et ne onnistuu. Tänää meil on asiakasilta joten mun koulupäivä kestää 8-18. Saa nähä mitä tästäkii päiväst tuleepi, voi nimittäin olla että alkaa väsyttää loppua kohden. Pari viimist päivää on ollu koulus jotenkii tosi rankkoja ja on väsyttäny aina tosi kovasti. Mut eihän mulla ole ollu aikaa nukkua :-D Mutta eipä mulla oikeen muuta !






2 kommenttia:

  1. Oon täs selaillu sun blogia ja tää on kyllä ihana! Saat uuden lukijan :) Käy kattoos myös mun blogi Off Black. Kaipailen myös lukijoita :)

    VastaaPoista
  2. Hihi kiitos :) mie käyn tsekkaas !

    VastaaPoista