lauantai 9. kesäkuuta 2012

Mun silmistäni näkee, mä oon tosissani hani.


Taas on tätäki postausta ooteltu.. Olisko about kuukaus ku en oo saanu tänne mitää aikaseks, mut oon kesäsin niin laiska postaamaa koska oon koko ajan menossa sinne ja tänne. Ja musta tuntuu että tää postailu on ainenki hetken vaikeeta, koska oma kone päätti sanoa itsensä irti. Onneks olin fiksu kerranki ja osasin tallentaa kaikki musiikit ja kuvat taltee ennen ku se päätti lopullisesti lopettaa toimimisen. Kestihän toi kone ''jopa'' sen 3 vuotta. Ostan kohta pöytä koneen koska musta ainenki tuntuu siltä, että ne kestäis vähä paremmi ku noi läppärit. Mut sitte kuitenki oon niin mukavuuden halunen, että haluan datailla sohvalla ja raahaa konetta mukana enkä tönöttää pöydän ääres koko aikaa.  Mutta nyt mulla on vihdoin ollu kamera mukana ja nyt on niin paljon kuvia että muistikortti huutaa hallelujaaa. Mun päiviin on kuulunut: grillailua keskellä metsää, mökkeilyä lonareiden kans, ajelua ilman määränpäätä, jatkuvaa istumista abcllä, musiikin kuuntelua täysillä, laulamista niiku huomista ei olis, ristiriitaisia tunteita ja kaikkea siltä väliltä. Mulla on parit suunnitelmat kesäks mitä on pakko tehdä, nimittäin päätettii tehä liisin kanssa lista niistä kaikista päättömistä suunnitelmista.
Huomaan että on kesäloma koska nää unirytmit on jotain ihan uskomatonta. Huomenna olis aikanen herätys. Huijui mitäköhä siitäki tulee..

3 kommenttia:

  1. voiks sua seuraa bloglovinin kautta :)?

    VastaaPoista
  2. oi miten ihana blogi ja ihania kuvia! :)
    käy kattoo munki blogi ja jos tykkäät nii liity toki lukijaks;
    laura-welcometomylife.blogspot.com

    VastaaPoista