keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Mun täytyy tunnustaa, menit alas mun kurkusta. Ottaa pumpusta vaik ei se ois toiminu kummiskaan.



Mulla oli siis tarkoituksena lähteä perjantai lauantai välisenä yönä viimeviikolla siis poikaystäväni kanssa sveitsiin mutta lentoja ei yksinkertaisesti ollut. Harmitti ihan älyttömästi. Mutta saaduilla matkarahoilla lähin sitten Liisin kanssa Lahteen shoppailemaan :-) Sinne ne kaikki rahat meniki vaikken mitää ihmeempiä ostanu. Nähtii sitte Kristaa ja Heiliäki. Mut sehän on tutkittu juttu että shoppailu piristää ja niin teki. Saatte nähä mitä kaikkee ostin kuhan saisin kameran takasin.. Nyt ppn yrittäny nähä mahollisimman paljon kavereita. On ollu ihan sika kivaa ja se perjantain itkupotkuraivari fiilis on kyl unohtunu täysin. Mulla on nyt aivan käsittämättömän hyvä fiilis. En voi muuta sanoa. Ainoa asia mikä nyt pännii on toi ilma. Miten mua voi palella kesällä jos mulla on pipo ja huppari sun muuta päällä? Joo en todella tiiä. Mutta nyt kohta lähen käymää iskällä joten heissan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti